Saturday, 7 May 2011

hangul (한굴)

ahh!!!! susah juga kan blajar bahasa org,lagi satu blajar sendiri pula tu..pening2!!
tapi tak apa kalau blajar sedikit2 lama2 jadi bukit huuh..
sekarang ini aku belum sambung blajar memang bagus lah blaja bahasa,lagipun aku suka sangat blajar bahasa walaupun aku tak suka blajar bahasa dulu.. aku suka bahasa korea sbb bahasa dia unik dah agak senang pasal tu la aku blaja bahasa korea.. dulu aku suka bahasa jepun tapi sekarang aku mula suka bahasa korea.. tapi kalau boleh aku nak blajar dua2 skali.

Aku nak sangat blajar bahasa kat universiti tapi tak ada rezeki sbb keputusan spm aku tidak memuaskan, aku bleh msuk U tapi bahasa melayu tak bleh tolong aku buat pinjaman ptptn. :((
tak apa la,lagipun blajar bahasa tak perlu diploma,blaja sndiri sudah,download video lepas tu tengok hari2 , insyaallah kau pandai punya la.. ^_^